Sunday, April 17, 2016

მეოთხე დღე

ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა  განმავითარებელი შეფასების ფორმების  გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით.
განვიხილეთ ხუთი სტრატეგია თავისი მეთოდებით, მიზნებით და  ინსტრუმენტებით.
შევქენით პროექტის  პრეზენტაცია რომელიც დამეხმარება პროექტის სამიზნე ჯგუფთან წარდგენაში.

1 comment:

  1. მასწავლებლის მიერ შექმნილი პროექტის მიზნები და ამოცანები მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარებს, გამოყენებულია შესაბამისი ლექსიკა, ჩანს შემოქმედებითობა,ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
    ზოგადი შეკითვა კარგად არის დასმული,მოსწავლეთა აზროვნების წაალისებისათვის კარგი იქნებოდა სვადასხვა საგნის ერთ საგნისქვეშ მოქცევის შესაბამისი შეკითვის მოფიქრება.
    თემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა, მკაფიოდ უკავშირდება თემას, მოსწავლეებისგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას.
    შინაარსობრივი შეკითხვებიც ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.
    ვთვლი,მასწავლებელი საინტერესოდ და შედეგიანად დაეუფლა ,,პროექტებით სწავლებას"

    ReplyDelete